Review: 20 Second Showdown

Vliegensvlug partyspel vol hilarische uitdagingen waarin de spelers ervoor proberen te zorgen dat het andere team geen zand meer in de zandloper heeft. ⏳

👥 5-20 spelers
🎂 10+
🧠 Ben Drummond

Voordat het spel kan beginnen wordt één speler aangewezen als scheidsrechter. De andere spelers verdelen zich over twee teams. Aan het begin van elke ronde zet de scheidsrechter de zandloper terug met een gelijkmatige hoeveelheid zand in elke helft. De scheidsrechter draait de zandloper om en leest de opdracht voor aan één van de leden van het startende team. Bij iedere behaalde uitdaging draait de scheidsrechter de zandloper om en is het volgende team aan de beurt. Elk team kan één keer per ronde een hulpkaart inzetten om het actieve teamlid te helpen. Om te winnen moeten de teams zo snel mogelijk hun opdracht afronden. Het team dat zonder zand komt te zitten, verliest de ronde. Het team dat als eerst drie ronden wint, wint het spel! 🏆

20 Second Showdown is een grappig en chaotisch partyspel. In dit spel moeten de spelers de meest hilarische opdrachten uitvoeren om te kunnen winnen. Dat is heel stressvol aangezien er zeer weinig tijd is om de uitdagingen te voltooien. De speciale zandloper is een belangrijk onderdeel van het spel en deze maakt het spel extra leuk doordat deze een stressvol geluid maakt. 20 Second Showdown is een spel dat je niet te serieus moet nemen. Je kunt soms pech hebben met de uitdagingen. Sommige opdrachten zijn namelijk lastiger te voltooien binnen de tijd dan andere opdrachten. Dit kan tot frustratie leiden. Wat ons betreft had de moeilijkheidsgraad van de opdrachten dus iets gebalanceerder mogen zijn. Ondanks dit minpunt is 20 Second Showdown nog steeds een ontzettend grappig spel. In de juiste groep zal 20 Second Showdown vast en zeker voor onvergetelijke avonden zorgen!

➕ Tof partyspel vol hilarische opdrachten.
➕ Het stressvolle geluid van de zandloper maakt dit spel nog chaotischer. 😄

Op zoek naar meer leuke partyspellen? Lees dan ons artikel met de leukste partyspellen van dit moment.