Deze spellen moet je gespeeld hebben als je dol bent op Hitster!

Een lijstje met spellen die fans van Hitster zeker zullen waarderen.

Hitster is hét populairste partyspel van dit moment. Voor fans zijn er uitbreidingen beschikbaar met grote stapels nieuwe kaarten. Er zijn momenteel enkele uitbreidingen te koop voor Hitster, zoals Hitster Guilty Pleasures en Hitster Schlager Party. Ben je echter toe aan een gloednieuw spel? Dan hebben we hier een lijstje voor jouw vriendengroep met spellen die jullie vast en zeker leuk vinden als Hitster al vaak voor veel plezier heeft gezorgd.

Ken je Hitster nog niet? Lees dan eerst onze review.

QR Music Cards

Kun je geen genoeg krijgen van het inschatten van het jaartal en het raden van de naam en artiest van bekende hits? Bekijk dan eens de QR Music Cards van Jora Games. Op dit moment zijn er vier soorten sets beschikbaar, namelijk Sixties tot nuZeroes en Nineties, Hollandse Hits en Rock. Iedere set bestaat uit 150 unieke kaarten waar je vele uren plezier mee zal beleven!

Disc Cover

Muziekliefhebbers opgelet! Disc Cover is een tof partyspel waarin je platenhoezen gaat koppelen aan muziek. Als je aan de beurt bent leg je vier platenhoezen onder de 4 LP’s. Vervolgens speel je een lied naar keuze uit de database van het spel en moeten alle spelers raden van welke hoes deze muziek afkomstig is. Je verdient punten als jij je buren naar de juiste hoes weet te sturen. Disc Cover zou je kunnen zien als een mix tussen Hitster en Dixit. Kortom: perfect voor een muzikale spellenavond!

The Decades

The Decades is een fantastisch (en goedkoop) partyspel dat je meeneemt op een reis door de tijd. Net als in Hitster draait dit spel ook over jaartallen. In twee teams probeer je namelijk het exacte jaar te raden waarin een film in première ging of een lied is uitgebracht, er iets in de wereld gebeurde wat veel impact had, en meer... Maak slim gebruik van de tijdrekkers en actiekaarten en scoor met je team de meeste punten. Ben je er klaar voor deze reis door de tijd?

Party & Co Extreme

Hitster is elke keer een feestje, net als Party & Co! Ken jij Party & Co Extreme al? Deze extreme variant is het meest complete en leuke bordspel dat je ooit hebt gezien. Het spel bevat 12 uitdagingen van 4 verschillende en extreem leuke categorieën met de onderwerpen cultuur, vaardigheid, toeval, vindingrijkheid, psychologie en strategie. Party & Co Extreme is een snel en hilarisch bordspel om met vrienden te spelen: je komt niet meer bij!

Bonustips

Bovenstaande spellen zijn echte aanraders als je al vele onvergetelijke avonden hebt beleefd met Hitster. Mocht je toch nog op zoek zijn naar een ander partyspel, dan zijn dit onze bonustips: Just One, Hitlist, Fun Facts, Kuddegedrag en Codenames. Lees ook ons artikel met een lijst van de leukste partyspellen van dit moment. Ben je op zoek naar een compleet overzicht van alle Hitster spellen en uitbreidingen? Lees dan dit artikel.

Heb jij nog tips voor liefhebbers van Hitster? Laat het weten in de reacties!